Alla inlägg under maj 2013

Av lifeasheli - 16 maj 2013 17:32

Ska bara byta om till andra kläder och kanske ta med mig en bok eller kanske datorn ut på balkongen och bara ta det lugnt i sommarvärmen. Skriver mer senare.

 

 

 

Over&out

Av lifeasheli - 15 maj 2013 00:17

Orkar inte skriva om vad jag har haft för mig sen sist jag skrev, så jag tar det imorgon eller någon annan dag när jag orkar. Men nu säger jag godnatt!


Over&out

Av lifeasheli - 11 maj 2013 14:59

Japp, precis som rubriken så har jag en städdag idag får se hur mycket jag orkar göra. Men nu blir det en cigg och sen städa!



 


Over&out

Av lifeasheli - 7 maj 2013 23:03

Just chillin i sängen efter en lång dag. Hatar verkligen att köra bil i stockholm, så nu tar jag semester därifrån i några veckor och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag nog till mina föräldrar och hjälpa mamma med att kratta bort löven från tomten och ev tvätta mina arbetsbyxor känns som att dom kommer till användning snart igen. Nu ska jag ut och ta en cigg och sen ska jag kolla på tv ett tag sen blir det att sova så man orkar gå upp imorgonbitti. 

 

Godnatt!

 

Over&out

Av lifeasheli - 7 maj 2013 10:29

Hej, idag så vaknade jag 7.30 Har hunnit med att kolla på vakna med nrj, planera inför dagen och lite andra saker. Ska snart hoppa in i duschen och äta lite innan jag åker och hämtar H och sedan bär det av till stockholm och hämta syster. 

 

Uppdaterar mer sen när jag kommer hem! 

 

Over&out

Av lifeasheli - 6 maj 2013 21:50

Då har man precis kommit in från balkongen efter lite kvällsmys med sambon. Satt ute och spelade kort och hade det trevligt. Idag så har jag hunnit med att ringa 3 olika samtal, åkte till min kusin och fikade, har även åkt förbi en tatueringsstudio och min kusin bokade tid till hennes nya gaddning och en snabb sväng till öb och underbara hem. Hittade en sak som jag har velat ha i sovrummet på hyllan jätte länge, men idag så hittade jag den från underbara hem , bild kommer senare. Nu ska jag borsta mina tänder och byta om till pyjamas och krypa ner under täcket bredvid sambon och kolla på 112 aina. 


Uppdaterar mer imorgon innan jag åker iväg till sthlm och hämtar min syster från jobbet. 


Over&out

Av lifeasheli - 6 maj 2013 10:20

Jaha då är det måndag igen då. Har ringt massa olika samtal och råkade även ringa och väcka min kusin. Så nu blir det att fixa mig och röra mig mot min kusin på kaffe och få se hennes lägenhet. 

 

Såhär känner jag mig idag !!

 



Over&out

Mys

Av lifeasheli - 5 maj 2013 22:03

Då har man kommit hem, bytt om till pyjamas och satt sig i soffan. Har ju som sagt varit hos svärmor och ätit god mat, var riktigt trevligt, får göras om någon gång snart och så har vi hämtat syrrans bil. Imorgon blir det att åka till service center och prata med en studievägledare och efter det blir det nog jobbcoachen. Blir även att fixa lite här hemma när man kommer hem från jobbcoachen, får inte glömma bort att ringa till sjukrådgivningen imorgon. Nu blir det att kolla på ncis:los angeles och mysa med älskling.

 

Godnatt!

 

Over&out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards